L128 lek
Re: L128 lek
Här är en bild på dom som jag tog för över 2 månader sen
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
en bild för några veckor sen
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
edlund skrev:en bild för några veckor sen
Verkligen snygga djur! Hur är l-128 som fisk annars? Aktiv o framme eller väldigt skygg?
Jens
http://www.jolokia.se/ <<-- Jag tror inte du pallar hettan!
Dom är mer lr mindre framme hela dagarna.Inte så att dom ligger mot framrutan men dom är synliga 

vad uppskattar du storleken till på dem?
Igår natt när jag kom hem låg det 3 romkorn utanför grottan.Jag plockade upp dom la dom i en yngelkasse med syresten.Idag när jag vakna låg det cirka 20 romkorn utanför grottan! så jag sög upp alla o la dom tillsammans med sina polare.Nu för vi se vad som händer de närmaste dygnet 

edlund skrev:Igår natt när jag kom hem låg det 3 romkorn utanför grottan.Jag plockade upp dom la dom i en yngelkasse med syresten.Idag när jag vakna låg det cirka 20 romkorn utanför grottan! så jag sög upp alla o la dom tillsammans med sina polare.Nu för vi se vad som händer de närmaste dygnet
Spännande

edlund skrev:Igår natt när jag kom hem låg det 3 romkorn utanför grottan.Jag plockade upp dom la dom i en yngelkasse med syresten.Idag när jag vakna låg det cirka 20 romkorn utanför grottan! så jag sög upp alla o la dom tillsammans med sina polare.Nu för vi se vad som händer de närmaste dygnet
wow, grymt häftigt. väntar med spänning på vad som ska hända. har du inga bilder? du vet ju hur vi är här.......vill se bilder hela tiden

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I´d pull the curtains." - Bill Shankly

Så oerhört imponerad! Verkligen roligt att det gått vägen! Hoppas att du kommer hålla oss updaterade framöver med bilder och rapporter på ynglens utveckling!

Jens
http://www.jolokia.se/ <<-- Jag tror inte du pallar hettan!