Chansar på att vi kan få igång forumet igen i och med att Facebook förbjudit all försäljning av levande djur.
Jag har fina yngel av Peckoltia compta L-134 till salu, 4-5 cm stora ca, finns i Landskrona och kostar 250:-/st.
Peckoltia compta L-134
Re: Peckoltia compta L-134
Bra idé! Synd att du bor så långt bort. Annars hade jag gärna köpt några för att utöka mitt gäng!
Hej :-)
Får vi fart på sidan så kommer det kanske några som är närmre dig.
Mvh
Ola
Får vi fart på sidan så kommer det kanske några som är närmre dig.
Mvh
Ola
Jag har ev några st F1 L134 i storlek 3-4cm om någon månad? Om Kungälv ligger närmare dig än Landskrona? Har 8st tingade som hämtas om ca 1 vecka. Men har 4-5st kvar från den senaste kullen.
skuggan skrev:Chansar på att vi kan få igång forumet igen i och med att Facebook förbjudit all försäljning av levande djur.
Jag har fina yngel av Peckoltia compta L-134 till salu, 4-5 cm stora ca, finns i Landskrona och kostar 250:-/st.
jag kan vara intresserad av ett par stycken, måste dock få igång dom sista karen först.
Joker skrev:Jag har ev några st F1 L134 i storlek 3-4cm om någon månad? Om Kungälv ligger närmare dig än Landskrona? Har 8st tingade som hämtas om ca 1 vecka. Men har 4-5st kvar från den senaste kullen.
Tyvärr, andra kusten... Sthlm.